Fuji Heavy Industries підводить підсумки продажів нового купе Subaru BRZ за перші два місяці. За період з 3 лютого по 27 березня дилерський центри Subaru в Японії реалізували 3551 спорт-кар марки, що приблизно в 4 рази вище початкового прогнозу продажів в 900 машин за цей же період.
Більша частина покупців (78,4%) не поскупилася на топову комплектацію S, базовий варіант R обрало 18,5%, і лише 3,1% покупців віддали перевагу версію RA — найбільш доступну модифікацію, створену спеціально для подальших доробок і тюнінгу.
Механічну 6-ступінчасту коробку передач вибирають в 2 рази частіше, ніж просунутий «автомат» з можливістю ручного вибору 6 передач (66,3% проти 33,7%).
Серед кольорів кузова лідирує фірмовий субаровский синій колір WR blue mica (33,9%), за ним слідує білий перламутр (24,4%), чорний (16,5%), сріблястий металік (8,4%), темно-сірий (6,3%), червоний (6,1%) і темно-синій (4,4%).
имидж освита отзывы