Попит на Subaru BRZ в Японії в 4 рази перевищив очікування

Раздел: авто|видео

30 Мар 2012


Fuji Heavy Industries підводить підсумки продажів нового купе Subaru BRZ за перші два місяці. За період з 3 лютого по 27 березня дилерський центри Subaru в Японії реалізували 3551 спорт-кар марки, що приблизно в 4 рази вище початкового прогнозу продажів в 900 машин за цей же період.

Більша частина покупців (78,4%) не поскупилася на топову комплектацію S, базовий варіант R обрало 18,5%, і лише 3,1% покупців віддали перевагу версію RA — найбільш доступну модифікацію, створену спеціально для подальших доробок і тюнінгу.

Механічну 6-ступінчасту коробку передач вибирають в 2 рази частіше, ніж просунутий «автомат» з можливістю ручного вибору 6 передач (66,3% проти 33,7%).

Серед кольорів кузова лідирує фірмовий субаровский синій колір WR blue mica (33,9%), за ним слідує білий перламутр (24,4%), чорний (16,5%), сріблястий металік (8,4%), темно-сірий (6,3%), червоний (6,1%) і темно-синій (4,4%).

имидж освита отзывы

Реклама

  • Petr Lapuhin: Игровые автоматы, тем более от Вулкана - это конечно де� [...]
  • Кузьма Решетняк: да, неплохой джекпот в 40 лямов) я когда выигрываю 200-300 б� [...]
  • Кузьма Решетняк: а мне больше нравится сайт http://avtomaty-vulkan-free.com/ !! хотя, на [...]
  • Кузьма Решетняк: я тоже очень люблю игровые автоматы, но я предпочитаю б [...]
  • Кузьма Решетняк: да, действительно полезная статья) тоже решил поиграть [...]

Друзья

Любимые фильмы онлайн