5 порад, як знайти баланс роботи та особистого життя

Раздел: Советы|статья

10 Окт 2013

5 порад, як знайти баланс роботи та особистого життя
Як можна допомогти самому собі і зробити своє життя щасливим, продуктивним і радісним? Баланс між роботою та домом, колегами та коханими — це дуже просто, важливо знати наступне…

Як знайти баланс роботи та особистого життя?

Багато людей намагаються балансувати між роботою та особистим життям, навіть якщо ніколи і не ставили собі це питання. Ми всі хочемо знати секрет про те де знаходиться точка «прибуття» і де потрібно зробити зупинку, щоб була рівновага. Це стан рівноваги в якому ми будемо почувати себе задоволеними і контролювати суперечливі аспекти нашого життя.

Правда про досягнення між роботою та особистим життям

Знаєте що найцікавіше? Баланс не є державним. Це вічний процес. Це стан між людьми: вперед і назад можна порівняти з гойдалками.

Напевно всі пам’ятають картини з дитинства: ви і людина сидить на іншому кінці гойдалок по черзі злітає вгору і опускається вниз і це весело поки один з вас не вирішить зупинитися залишаючи вашого партнера в повітрі.

А бувало й ще гірше, коли ваш друг вирішив зупинитися без попередження, посилаючи вам неприємне падіння з небес на землю, що викликало хворобливу посадку.

Професійні відносини можуть бути схожі на ці картини з дитинства. Якщо роботодавець відмовляється зрушити з місця, працівник фактично опиняється в повітрі і робиться залежним, втрачаючи рівновагу. Якщо це співробітник у якого немає гнучкості між роботою та особистим життям, аналогічно порушуються і робочі відносини, підірваним довірою або знанням того, що на працівника можуть вплинути якісь фактори не залежать від колег.

Обмін такого роду, як ці стани, а саме злети і падіння можуть призвести тільки до невдоволення і незадоволеності. Можна вчинити інакше і зробити дитячий майданчик з компромісами, щоб було весело і продуктивно.

Отже, ось 5 порад, як знайти баланс роботи та особистого життя:

1. Зв’язок

Перше, що потрібно зробити, це зміцнити довіру перш ніж просити про послугу. Як можна прикривати один одного людям у яких є діти? Наприклад хтось веде дитину в художню школу, а наступного дня ваш колега веде свою дитину в школу танців. Не соромтеся і обговоріть ваші ідеї з вашим керівником. Керівник не може заперечувати, тому що ваша робота залишається продуктивною. Ключ у тому, щоб показати результати в роботі і піклуватися про свої потреби.

2. Гнучкість

Я не кажу, що кожен раз на запитання чи потрібно стрибати ви будете питати «Як високо?», але це буде мати велике значення якщо ви готові показати і вчитися новому і бути люб’язними коли це можливо.
Якщо ви чесно і щиро скажіть, що не можете затримуватися по вівторках, без ниття але з тим, щоб дати зрозуміти що будете робити те, що зможете, коли ви можете і тільки в межах розумного. Таким чином ви налаштовуєте співпрацю з вашим роботодавцем, а не покладете роботу на п’єдестал для конкуренції між вашим будинком і один з одним. Це може знизити стрес і зробити вас союзником з роботодавцем.

3. Відволікання

У наші дні їх існує дуже багато і вони забирають більше часу, ніж ви можете думати. Смартфони і соціальні мережі, де на фото Ви і Чорногорія в січні. Все це може бути важливою частиною вашого професійного життя, але сподіваюся ви знаєте чим це може закінчитися. Спробуйте зробити процес фокусування і режим дня. Якщо ви перебуваєте за робочим комп’ютером, працюйте! Примусьте себе бути продуктивним навіть якщо це буде важко виконати спочатку. Ви будете набагато більш ефективними і ваше самопочуття ідучи з офісу і як тільки ви повертаєтеся додому буде краще. Ви подумки відокремте зобов’язання роботи та асоціації з іншим простором.

4. Відпустіть провину

Подивимося правді в очі, ми всі носимо свою провину. Ми думаємо про роботу вдома, а на роботі про дім. Чомусь багато людей носять її роблячи при цьому з неї спосіб життя. Виберіть, що для вас буде краще. На роботі думати про роботу, в будинку думати про дім.

5. Знайти своє визначення досконалості

Не дозволяйте нікому визначити ким вас хочуть бачити. Якщо ви не любите готувати, вам не потрібно ставати шеф- кухарем. Вирішіть, що дійсно важливо для вас і працюйте над цим. Якщо соціальні медіа не згодні, вимкніть їх! Оцінювати себе проти власних цінностей, будьте впевнені в тому, що ваші шанси на задоволення собою програють.

Навіть якщо робота і особисте життя отримують виграш не відразу, відстоюйте свою частину речей, в кінцевому рахунку це буде в особистих інтересах кожного, щоб придумати справедливе рішення. І найцікавіше, що гойдалки працюють коли обидві сторони готові мати свої злети і падіння!

Купить ковролин для офиса по очень низкой цене.

Реклама

  • Наталия Орлова: привет привет всех приглашаю присоединится ко мне в по [...]
  • Наталия Орлова: а вы никогда не бывали на других сайтах? мне вот повезл� [...]
  • Joker: Стадион мечты! [...]
  • Anjey Sloter: Как для бесплатных автоматов то достаточно нормально [...]
  • Людмила Юцкевич: Давно мечтала себе приобрести теннисный стол, вот проб [...]

Друзья

Любимые фильмы онлайн