Раздел: Советы
25 Ноя 2010Думаю, ви часто чули фразу: «Якщо хочете домогтися успіху в житті, налагоджуйте ділові контакти». І я не кажу про тих, хто може вам допомогти отримати знижку на якісь товари або послуги, а про тих людей, які зможуть реально надати допомогу на вашому професійному шляху.
Як це правильніше робити, які якості в собі необхідно виробляти, розповість наша стаття.
скачать бесплатно qip
У пошуках потрібних зв’язків
Перш за все, потрібно роздобути більше телефонних номерів. Пропонуємо кілька порад, які допоможуть вам дістати необхідну ділову або соціальну інформацію.
Щирість
Найбільше люди не люблять, коли їх надмірно турбують, набридають або просто використовують. Коли ви знайомитеся з кимось, не тисніть на співрозмовника і не ведіть себе зарозуміло і зарозуміло, а навпаки, говорите чесно, відкрито і будьте щирими.
Впевненість
Іншим людям подобається спілкуватися з упевненим в собі людиною. Якщо в вас не відчують впевненість, то й не стануть витрачати на вас свій час.
Висловлюйте свою думку
Щоб люди вам довіряли, вони повинні, перш за все, вас поважати. Тому, замість того щоб просто робити розумний вигляд, намагайтеся все-таки знати ту інформацію, яку ви обговорюєте зі своїми співрозмовниками. Ваша точка зору не повинна завжди співпадати з думкою оточуючих, але, принаймні, вони будуть вас поважати за те, що ви її висловили.
Не завершуйте різко розмову
У розмові є така штука як Утрирування. Якщо ви розмовляєте з ким-то вже досить довго і вам вже нічого сказати, то з розмови потрібно виходити ввічливо, плавно перемикаючись на спілкування з іншими людьми. Вам же не потрібно, щоб під час розмови з потрібною людиною виникали незручні паузи.
Завершуйте розмову на високій ноті
Крім того, що не варто довго розмовляти, намагайтеся зробити так, щоб ваш розмова закінчилася на позитивній ноті. Якщо ви розповіли пару вдалих жартів, і, схоже, іншим людям вони сподобалися, то не варто розповідати ще парочку на «біс». Просто отримаєте потрібну контактну інформацію і продовжуйте спілкування з іншими людьми.
Будьте товариським
На корпоративних вечірках, святах і інших соціальних заходах намагайтеся спілкуватися з багатьма людьми. Не потрібно виділятися з натовпу, але й не варто тихенько стояти біля стінки і вичікувати свій момент. Вчіться бути разом з усіма і демонструвати свої найкращі персональні якості.
Чи не випрошувати допомоги
Однією з найбільш поширених помилок, які роблять люди, це коли вони починають показувати своє пристрасне бажання в отриманні від людини вигод та іншої професійної допомоги. Ви тільки подумайте, адже якщо співрозмовник помітить, що людина принижує себе до прохання, то нічого з цього не вийде. Він хоче сприяти впевненим у собі людям, яким просто потрібний певний рада чи інформація.
Коли ви просите ради або інформацію, то зайдете набагато далі, ніж людина, що бажає отримати все на блюдечку з золотою облямівкою. Впевнено просувається до своєї мети, але просите просто трохи допомоги.
Шукайте наставника
Розвиток відносин наставник-підлеглий може дати дуже багато переваг, оскільки наставник доглядає за своїм протеже, йому приносить задоволення направляти його. Якщо вам потрібен той, хто може показати вам потрібний напрямок, то більшість людей з радістю вам допоможуть.
Завжди передзвонює
Прохання про допомогу в отриманні інформації — це палиця про два кінці. Людям подобається допомагати іншим, але їм також подобатися (і вони чекають), що ви їм теж надасте посильну допомогу. Якщо ви не передзвонили, то і не чекайте, що вони піднімуть трубку, коли ви зателефонуєте в наступний раз.
Пам’ятайте: нові ділові контакти і потенційні зв’язки в діловому світі означають, що повну силу вони можуть набрати, тільки якщо ви будете відслідковувати всі контакти.
Відстежуйте ділові контакти
Навіщо вам вся ця отримана інформація, всі ці телефонні номери, якщо ними не можна швидко скористатися? Дуже важливо мати завжди під рукою необхідну цінну контактну інформацію.
Тримайте постійно оновлювану інформацію про ваші контакти у вашому наладоннике або комп’ютері. Інформацію можна відсортувати по імені або за назвою компанії. Крім того, не забувайте отримувати таку контактну інформацію, як адреса електронної пошти, номери мобільних телефонів і т.п. Дані стануть повніше і набагато важливіше.
Щоб люди про вас не забували, передзвонювати їм кожні 2-3 місяці.
Дуже важливо пам’ятати деталі про ваших контактах. Задавайте питання, коли вперше зустрічаєтеся з людиною. Наприклад, запитуйте про попередній досвід роботи, майбутні плани, про сім’ю. Найкращий спосіб запам’ятати цю інформацію — це записати її на зворотному боці візитної картки.
Додаткові поради
Зовнішній вигляд
Не звертайте увагу на людей, які говорять про те, що людей не судять по їх зовнішньому вигляду. А як ще ви зможете надати необхідне враження на людину і показати свою внутрішню сутність? Якщо ви виглядаєте інтелігентно, то й люди будуть ставитися до вас відповідно, а якщо виглядаєте як бомж, то навряд чи зможете отримати будь-які нові контакти.
Амбіційність
Ті, у кого це є, завжди просунутися далі по службових сходах, і набагато швидше.Людям подобається спілкуватися з тими, хто хоче чогось домогтися. Не чекайте, поки що-небудь статися, йдіть і робіть все самі.
Надавайте допомогу
Не забувайте допомагати тим, хто надавав вам допомогу, незалежно від того, наскільки важливою і потрібною вона була. Висловлюючи подяку людям, які прямо чи опосередковано брали участь у вашої успішної ділового життя, ви збільшите шанси того, що вони допоможуть вам у майбутньому.
Знайомтеся і спілкуйтеся
Тепер ідіть і спілкуйтеся з людьми, адже ніхто не знає, хто з них зможе вам допомогти в майбутньому. Колекціонуйте візитні картки і отримаєте по заслугах.