У грудні 2012 року українські інтернет-користувачі розмістили онлайн більш 2240000 оголошень про продаж уживаного товару, за статистикою порталу Slando. Ще в січні цього ж року кількість активних оголошень становило 845 тис.
Реалізуючи вживані речі, продавці ставлять на них ціну зазвичай удвічі нижча за ту, що на ціннику в магазині. Така різниця у вартості також сприяє зростанню числа покупців на сайтах оголошень, відзначають в компанії.
Кількість відвідувачів порталу за рік зросла з 11,3 млн осіб у січні до 21,8 млн в листопаді минає. Виросло і час, який користувачі витрачають на вибір вживаних речей в інтернеті. Якщо в січні цей показник становив менше 5 хвилин, то вже в кінці 2012 року він виріс до 8 хвилин і 30 секунд.
Хороший Хостинг по доступной цене.