Українці все активніше користуються пластиковими картами. Це підтверджує дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, проведене компанією GfK Ukraine. В IV кварталі 2011 року 52% наших співвітчизників користувалися платіжними картами, що на 7% більше, ніж в аналогічному періоді 2010 року.
Картки стали більше застосовувати при покупках товарів або ж при оплаті за послуги — 5,4% (до 26,5%). Також при розрахунку за комунальні послуги та зв’язок, за допомогою банкоматів або терміналів самообслуговування — зростання на 0,3%, до 4,7%.
Збільшився і рівень користування інтернет-банкінгом, але все ще залишається на низькому рівні — в кінці 2011 року його використовували 1,3% українців, зростання — 0,3%. «Низьку популярність можна пояснити тим, що інтернетом поки користується лише близько 40% населення. Це найнижчий показник серед країн Центральної і Східної Європи, — коментує Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine. — Однак, зіставивши динаміку останніх років, ми очікуємо, що до кінця 2013 року буде досягнута відмітка 50% ».
Дослідження показує і те, що інтернет — не тільки канал здійснення транзакцій, але і перспективний засіб інформаційної взаємодії між клієнтом і банком. В IV кварталі 2010 року за допомогою Мережі про нові послуги банків дізнавалися 5,9% респондентів, а через рік — 7,1%. «Одне з головних переваг інтернету як інформаційного каналу — його інтерактивність, що досягається в тому числі завдяки соціальним медіа, — коментує Дмитро Яблоновський. — Значна частина банків вже створила власні сторінки в соц.сетей і тепер, в умовах їх вдалого використання, зможе не тільки надавати клієнтам інформацію, а й оперативно отримувати відгуки ».
Только здесь гофротара можно заказать по выгодной цене.